Veelgestelde vragen

  • Hoe kan ik een bestelling plaatsen bij FarmerFoodies?
    • Bestellingen kunnen via het bestelformulier of telefonisch gedaan worden. In onze assortimentslijst vindt je het FarmerFoodies productaanbod. Afhankelijk van voorkeuren, aantal mensen die meelunchen en het aanbod, maken wij een LUNCHBOX op maat.
  • Hoeveel tijd vooraf moet ik de wekelijkse lunchbox bestellen?
    • Wanneer je onze wekelijkse lunchbox wil bestellen dan vragen we je om dit op de donderdag voor 13:00 uur voorafgaand aan de leverweek te doen. Dit omdat we de producten bij onze boeren en makers moeten bestellen en halen. Wij hebben voor de verse producten zoals kazen, zuivel, scharrelvleeswaren, fruit etc. geen voorraad. Bij volgende bestellingen/abonnementen hebben we wekelijks op de donderdag even contact via mail of telefoon om de bestelling voor komende week even door te nemen.
  • Wanneer kan ik de fruitbox bestellen?
    • De fruitbox kan in principe alleen maar door bedrijven besteld worden waar we ook onze wekelijkse lunchbox aanleveren.
  • Wanneer kan ik de Energybox bestellen?
    • Energyboxes kunnen ten alle tijden online besteld worden en zullen binnen 4 werkdagen geleverd worden
  • Is FarmerFoodies een BIO webshop?
    • FarmerFoodies is geen BIO webshop. We leveren hoofdzakelijk ambachtelijk gemaakte streekproducten. De producten mogen biologisch zijn, maar dat hoeft niet. Voor ons is het vooral belangrijk dat onze Etenswaar lekker, lokaal en met zo min mogelijk kunstmatige toevoegingen is bereidt.
  • Hoe werkt het met de kratten?
    • Wij streven er zoveel mogelijk naar om de lege kratten meteen bij levering van de lunch/fruitboxes mee terug te nemen.
    • Bij levering pakken we de kratten dus uit, leggen de etenswaar op de aangewezen plek en nemen de kratten weer mee terug.
    • Voor de schalen waarin we de salades aanleveren en soepcontainers hanteren we geen statiegeld. Hiervoor geldt dat we ze de dag/week na levering weer mee terug nemen. Dit geldt ook voor de koelboxen waarin we de gekoelde producten (zuivel, vleeswaren etc.) aanleveren. We leggen de gekoelde producten bij aankomst bij klant meteen in koelkast en nemen de box mee retour.
  • Waar en wanneer wordt er bezorgd?
    • Ons bezorggebied ligt nu in regio Breda.
  • Zijn er bezorgkosten?
    • Ja, er zijn bezorgkosten. De hoogte van de bezorgkosten hangt af van het bezorggebied.